Overige diensten

Naast het verzorgen voor een groot stuk veiligheid voor uw bezoekers en klanten verzorgd International Security & Protection Services ook de benodigde Support tijdens uw evenement.
Onze medewerkers hebben een representatieve uitstraling, klantgericht, spreken meerdere talen, vriendelijk, werken conform uw wensen en verlenen deze diensten onder constante "Service with a Smile"

 
Onze Support dienstverlening bestaat onder andere uit:

Parkeermedewerkers & Landelijk Bevoegd Verkeersregelaars:
Een ergernis van de meeste bezoekers is het vinden van een parkeerplaats en het wachten bij het verlaten van de parkeerplaats.
De parkeermedewerkers en Landelijk Bevoegd Verkeersregelaars van I.S.P.S. Security kunnen uw bezoekers daarbij helpen.


Kaartcontrole

De medewerkers van I.S.P.S. Security staan graag klaar uw bezoekers vriendelijk en gastvrij te ontvangen en zorgvuldig de controle uit te voeren van de tickets. Desgewenst controleren zij ook op leeftijd en kunnen zij de bezoekers voorzien van de juiste accreditatie. (18+ ivm alcohol controle)

Garderobe medewerkers.
Na binnenkomst is het van groot belang dat uw bezoekers hun waardevolle goederen veilig kunnen achterlaten bij onze garderobe medewerkers.
Onze medewerkers zijn door ons zorgvuldig gekozen en zullen tijdens uw evenement aanwezig blijven bij deze waardevolle goederen.
Ook na afloop van uw evenement zullen zij met een zorg en glimlach er voor zorg dragen dat uw bezoekers hun waardevolle goederen weer terug in ontvangst kunnen nemen en zo een geslaagd avond bijna kunnen afsluiten.

Publiek begeleiding
Na het zonder ergernis parkeren is het van belang dat uw bezoekers zich thuis voelen en de juiste informatie krijgen bij binnenkomst op uw evenement.
De publiek begeleiding van I.S.P.S. Security staan klaar voor uw gasten hen de juiste informatie te verstrekken.
Onze medewerkers hebben een representatieve uitstraling, spreken meerdere talen en zijn zeer klant gericht.

Receptionisten:
Uw bezoeker en/of klant krijgt maar één maal een eerste indruk van uw organisatie, een receptioniste is veelal het eerste aanspreekpunt binnen uw organisatie.
Onze receptionisten zijn representatief, deskundig, gastvrij, gemotiveerd en tevens HET visitekaartje van uw organisatie.

Host en hostesses:
Onze hosts en hostesses worden, net als onze overige medewerkers, voorafgaand aan het evenement tot in details voorbereid op hun werkzaamheden.
Zij kunnen worden ingezet op een breed scala van evenementen zoals concerten, beurzen, bestuursvergaderingen, Premières, VIP-arrangementen, Open dagen van onder andere onderwijs en overheidsinstellingen.

Promotie Teams
Onze Promotie Teams verdiepen zich in het product en kunnen uw product een met een groot succes promoten.
Geen product is hetzelfde en vraagt om een andere aanpak en verkoopkennis van onze medewerkers.
Onze medewerkers zijn in het bezit van een rijbewijs en meerdere jaren rijervaring.

 

0
0
0
s2sdefault